wtorek, 26 sierpnia 2014

Kremy, Kremy......Kremy do twarzy

Witam!!!!


Nareszcie udał mi mi się zdenkować większość kremów do twarzy. Teraz wiem które z nich są godne uwagi a po, które z pewnością nie sięgnę.
W dzisiejszym poście przedstawie produkty, które służy mi przez ostatni rok. Znajdą się tu zarówno nowi ulubieńcy oraz buble, na które w mojej ocenie szkoda pieniędzy.
Zapraszam
Wiele kosmetyków, które już pojawiły się na moim blogu a uznałam je za hity nadal pozostają faworytami (tu i tu), choć przyznaje się że tylko niektórym pozostaje wierna.  Postanowiłam tym razem pokazać wam kremy do twarzy, które przetestowałam i wiem jak reaguje na nie moja skóra.


 Lista obejmuje kosmetyki, które dodatkowo wzbogaciły moją kosmetyczkę.




- Produkty,  które okazały się skuteczne

1) Krem nawilżająco - matujący 25+, Ziaja
 - ładnie matuje, dobry pod podkład, skóra zyskuje nawilżenie, nie powoduje powstawania niedoskonałości oraz nie obciążona

2) Krem przeciwsłoneczny, La Roche Posay, Anthelios XL Creme SPF 50+
-  do stosowania cały rok, nie zapycha i nie bieli, dobrze współgra z kremem Effaclar Duo, daje skuteczną ochronę zarówno ciała jak i twarzy, 






-Produkty, które okazały się średniakami

1) Krem redukujący trądzik Ziaja Med, Kuracja Antybakteryjna,
- powoduje błyszczenie skóry, dlatego stosowałam go głównie na noc, nie zmniejszenia porów, ani redukcję zaskórników,

2) Krem usuwający zaskórniki sebo - regulujący, Cleanance K od Avene
 - stosowany na dzień, w miarę dobrze radzi sobie z niedoskonałościami, nie przesusza, nie zatyka porów, działa znacznie wolniej i łagodniej niż Effaclar Duo od LRP, powoduje pieczenie,

3) Bioliq Dermo, Intensywe serum rewitalizujące
- brak widocznych efektów używania, nie nawilża, posiada za krótki aplikator

4) Dermonaprawy krem z witaminą U, Sensitive Line Repair Vit. U Cream od Clarena
- stosowany jako krem na dzień, słabe działanie nawilżające, w miarę przyzwoity pod makijaż wyłącznie w okresie jesienno-zimowym, nie zapycha,

- Produkty - buble

1) Preparat do oczy zwalczający pierwsze zmarszczki z wyciągiem z oleju z otrębów ryżowych, Contour yeux Premières Rides od Marionnaud,
- żadnych efektów przy codziennym stosowaniu
- wg. producenta krem powinien chronić przed pierwszymi oznakami starzenia się skóry, usuwać obrzęki, spłycać drobne zmarszczki 

2) Lekki krem - emulsja matująca, Cleanance Emulsion Lotion Seboregulatrice Matifiante od Avene,
- stosowany jako emulsja na dzień, sporadycznie na noc. Słabo matuje, daje poczucie lepkości, powoduje pieczenie,
- z czasem zaczęłam używać go wyłącznie na noc - opcja o wiele lepsza  
http://www.beaute-test.com/contour_des_yeux_premieres_rides_marionnaud.php



3 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga!

Zawsze czytam Wasze komentarze i staram się na nie odpisywać.
Jak zainteresuje Cię mój blog, będzie miło jak go zaobserwujesz:))) Odwdzięczę się tym samym.